Mùsica rock

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Artìculu dâ seria Mùsica
ARTÌCULI E LISTI

Storia di la mùsica
Tiurìa | Gènira | Strummenta
Cumpusitura
Dirittura | Òpiri / Album / Gruppi

CATIGURÌI

Mùsica | Gruppi
Cantanti


La musica rock è definita un tipo di musica popolare, molto diffusa durante la seconda metà del secolo XX. La parola rock deriva dalla parola 'pietra' in inglese.

La descrizione di 'rock' è difficile da definire con precisione. Può fare riferimento a tanti tipi di stili. Soprattutto, il classico gruppo di rock comprende di solito la voce (spesso con armonizzazioni vocali o cori), le chitarre elettriche e una decisa sezione ritmica (basso e battiria). Sopra questa base ci si può aggiungere altri strumento (per esempio, diversi tipi di tastiera).

Come fenomeno culturale, la musica rock ha avuto un impatto sociale decisamente piú forte di ogni altro genere musicale moderno. Dî soi urìggini ntê Stati Uniti, è oi diffusu pi tuttu lu pianeta e havi datu princìpiu a tanti suttagènira (viditi ccasutta).

Lu tèrmini rock and roll (o rock'n'roll), usatu spissu ntô postu di rock, giustamenti ndica sulu la prima nàscita dû rock: chidda di l'anni 1950, mentri cû tèrmini rock si ndica un cchiù anchiu gèniri di mùsica, chi si pò stènniri dû rythm and blues finu ô heavy metal (e tutti li variazzioni ntra sti suttagènira).

Pi vìdiri li cchiù granni gruppi di rock cuntrullati li siquenti suttagènira.

Li suttagèniri dû rock[cancia | cancia la surgenti]