Muvimentu antimafia

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Jump to navigation Jump to search
« [...] La mafia nun è mmincìbbili, è nu fattu umanu e comu tutti li fatti umani havi n'accuminzata e havi videmma n'accabbata. »
(Giuvanni Farcuni)


Lu tèrminu Muvimentu antimafia s'arrifirisci a tutti li cumitati spuntanî e li gruppi d'assuciazzioni nasciuti n Sicilia doppu di li sangusi ammazzatini di la Mafia, e videmma di tutti l'àutri urganizzazzioni criminali comu la Ndrangheta, la Camorra e la Sacra Corona Unita.

Particularmenti mpurtanti sunnu li muvimenti cuntra a la mafia crisciuti n Sicilia doppu la straggi di Capaci, unni mureru lu judici Giuvanni Farcuni e tri aggenti dâ sò scorta, e la straggi di via d'Ameliu, unni fonu ammazzati lu sò cullega nti lu pool antimafia di Palermu Pàulu Bursillinu e cincu aggenti di scorta.

A Barcillona, havi già di quatturdici anni ca ogni 8 di jinnaru veni fatta na manifistazzioni p'arricurdari Beppi Alfanu, jurnalista ammazzatu di la mafia lucali.

Nti lu 2005, doppu l'ammazzata di lu viciprisidènti di la Calabbria Franciscu Furtugnu, cci furu assai manifistazzioni di li carusi di Lòcri.

Lijami nterni[cancia | cancia la surgenti]