Ilario Antoniazzi

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Jump to navigation Jump to search
L'Arciviscuvu Antoniazzi, 2013

Ilariu Antoniazzi (Rai, 23 di aprili 1948) jè un arciviscuvu cattolicu talianu.

Biografìa[cancia | cancia la surgenti]

Nasciu a Rai, frazzioni do comuni di San Polo di Piave (Trevisu), all'età di dieci anni acchiana ntò Stitutu missionariu San Pio X di Oderzo e, ntò 1962, ntò seminariu du patriarcatu ri Gerusalemmi ri Latini. Il 24 giugno 1972 vene ordinatu parrinu du patriarca Giacomo Giuseppe Beltritti.

Ntò 1995 consegue la licenza in teologia spirituale presso la Pontificia facoltà teologica Teresianum di Roma.

Pppe diversi anni ricopre lu rualu de parrinu in arcune parrocchie del patriarcato, e dò 2011 ricopre anche il ruolo di responsabile delle 44 scuole cattoliche del patriarcatu [1]. .

Il 21 di frivaru 2013 papa Binidittu XVI u nomina arciviscuvu di Tunisi[2]. La consacrazione episcopale è prevista per il 16 marzo mentre la presa di possesso canonico dell'arcidiocesi è fissata per il 7 aprile.

Parra correntementi talianu, francisi, arabu e ngrisi.

Note[cancia | cancia la surgenti]

  1. http://www.ilgazzettino.it/articolo.php?id=253347&sez=NORDEST Ultime nomine del Papa: padre Antoniazzi scelto come nuovo arcivescovo di Tunisi pubblicazione Il Gazzettino
  2. http://vaticaninsider.lastampa.it/news/dettaglio-articolo/articolo/tunisia-tunis-vescovo-obispos-bishop-22535/ Il Papa nomina il nuovo arcivescovo di Tunisi