Va ô cuntinutu

Il vegetale

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Il vegetale

Lingua urigginali: talianu
Paisi: Italia/Nglaterra
Annu: 2017
Durata: 1:59:15
Culuri:
Sonu:
Rapportu: 3ZERO2
Gèniri : Cummedia,
Avventura
Reggia: Gennaro Nunziante
Suggettu: Fabio Rovazzi
Prudutturi: Gennaro Nunziante e Fabio Rovazzi
Casa di pruduzzioni: The Walt Disney Company
Animaturi: Walt Disney Pictures
Mùsica: Fabio Rovazzi
Tema musicali: Andiamo a Comandare, Tutto molto interessante, Volare

Il vegetale è nu firmi chi nesci ntô 2018 direttu di Gennaro Nunziante e Fabio Rovazzi.

Prima parti

[cancia | cancia la surgenti]

Fabiano Piccolrovazzi (ntripittatu dû youtuber, atturi e rapper talianu Fabio Rovazzi), chiamato Rovazzi è nu niolaureato milanese dû urigini contadina n'cerca di lavoro, figlio di un ricco e avido proprietario di una ditta Luca Piccolrovazzi (ntripittatu dû Luca Zingaretti) che non aiuta il figlio a trovare un lavoro definendolo un incapace vegetale, il vegetale. Così Rovazzi pruva tutti i mestieri possibili: il pubblicitario, fallendo, l'operaio, fallendo, il contadino, fallendo, dopo tutti i fallimenti la ragazza lo lascia andando a Londra a fare la cameriera in un ristorante, così Rovazzi, dopo tanti suffierenz' a sviziare la sorella, a dimenticare la fidanzata, si impegna nel mondo della musica, spirandu di truvare finalmenti nu mestiere.

Sicunda parti

[cancia | cancia la surgenti]

Rovazzi si fidanzu cû Bianca Rossi (ntripittatu dû Paola Calliari) insegnante della sua sorrella, e dopo un po fu scoperto da Elena (la sua ragazza). Dopo di che andava tutto piuttostu bine, però dalla parte professionale rimaneva per la famiglia ilvegetale, pero cu l'aiuti d'unu amicu diventa nu rapper di succissu.

Pruduzzioni

[cancia | cancia la surgenti]

Lu promu dû film vini attrasmissu su Sky, Boing, sâ Mediaset e supra Radio Deejay.

Lu film è pruduttu di 3ZERO2 'n cullabburazzioni dâ Sky, e distribbuitu dâ Walt Disney, nisciurà ntê sali cinimatuggrafichi lu 18 di jinnaru 2018, e supra SKY, lu 1 di frivaru 2018, e ntâ TV a maggiu di lu stissu annu[1].

  1. Vanity Fair

Lijami sterni

[cancia | cancia la surgenti]