Discussioni Wikipedia:Circulu/Archiviu Mùsica salentina

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.

Salutamu, bellissimu travagghiu. Sulu n'appuntu nicu nicu... i Tammurriati (campania)e i monatanari (Gargano), non su salintini. C'èni puru du di diri chi a "tarantella del gargano" èni na vuci chi non esisti, in quantu i muntanari di carpinu, i rodianelli e l'autri canti di l'auta Pugghia fannu storia a se, e a vuci "tarantella del Gargano" fù 'nvintata di Eugeniu Bennatu 'nta l'anni '70...Bona cuntinuazioni!

N'autru appuntu... quantu prima mi mettu e fazzu n'anticchia di pagini riguardu e gruppi e cantori salintini digni di nota. Tra cui, secunnu mia, i megghiu: Aramirè (i megghiu in assolutu, chidda è pizzica, senza nenti livari a nuatri carusi chi n'addivirtemu e a l'autri gruppiceddi prisenti 'nta paggina), Officina Zoè, Uccio Aloisi, a bonarmuzza di Uccio Bandello, Enza Pagliara e Anna Cinzia Villani.

Pi Salvaturi, scusami, ma sulu ora m'addunai chi non sugnu loggatu! Non sugnu anonimu, sugnu Maruko! A paggina di Birbanti a fici jo, in quantu èni u gruppiceddu unni mi divertu a sunari. Speru chi scrivìu cosi sobbri e senza troppi fronzuli!

Non rinesciu a trasiri, e mi fazzu n'autru account quantu prima. Pi discutiri 'n privatu mi putiti junciri comu contattu msn: maruko92@hotmail.com . Saluti a tutti!


  • Se penzu... zìuma sonava l'organettu culli Aramirè. Ma era tantu tiempu arretu. Scusati la malinconia. --SkizoFreeNik 22:55, 1 utt 2007 (UTC)