"Riccardu I di Ngriterra" : Diffirenzi ntrê virsioni

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nuddu riassuntu dû canciamentu
Nuddu riassuntu dû canciamentu
 
Riga 1: Riga 1:
[[mmàggini:Richard_L%C3%B6wenhez,_Salbung_zum_K%C3%B6nig.jpg|thumb|La ncurunazzioni di Riccardu I cori di Liuni.]]
'''Riccardu I di Ngriterra''' ([[8 di sittèmmiru]], [[1157]] – [[6 di aprili]], [[1199]]) era lu figghiu di [[Arricu II]] di [[Ngriterra]] e [[Alinora d'Aquitaina]]. Fu re di Ngriterra dû [[1189]] ô [[1199]]. È canusciutu puru cû nomu di [[Riccardu Cori di Liuni]]. Vinni cunziddiratu un eroi ê soi tempi e, succissivamenti, è discritti accusì ntrâ tanti òpiri [[Littiratura|littirari]].
'''Riccardu I di Ngriterra''' ([[8 di sittèmmiru]], [[1157]] – [[6 di aprili]], [[1199]]) era lu figghiu di [[Arricu II]] di [[Ngriterra]] e [[Alinora d'Aquitaina]]. Fu re di Ngriterra dû [[1189]] ô [[1199]]. È canusciutu puru cû nomu di '''Riccardu Cori di Liuni'''. Vinni cunziddiratu un eroi ê soi tempi e, succissivamenti, è discritti accusì ntrâ tanti òpiri [[Littiratura|littirari]].


Ntô 1190, si stabbiliu pi quarchi simana a [[Missina]] pi nu cuntinziusu cû re di Sicilia [[Tancredi di Lecci|Tancredi]]. La soru di Riccardu, [[Giuvanna d'Inghirterra|Giuvanna]], ca avìa statu riggina cunsorti di Sicilia all'èbbica dû difuntu re [[Gugghiermu II di Sicilia|Gugghiermu]], era tinuta chiusa â Zisa, e Riccardu uttiniu la libbirazzioni e la doti comu veduva dû re.
Ntô 1190, si stabbiliu pi quarchi simana a [[Missina]] pi nu cuntinziusu cû re di Sicilia [[Tancredi di Lecci|Tancredi]]. La soru di Riccardu, [[Giuvanna d'Inghirterra|Giuvanna]], ca avìa statu riggina cunsorti di Sicilia all'èbbica dû difuntu re [[Gugghiermu II di Sicilia|Gugghiermu]], era tinuta chiusa â Zisa, e Riccardu uttiniu la libbirazzioni e la doti comu veduva dû re. Ntô stissu piriudu participau â terza cruciata unni appi nu rolu di primu pianu.


[[Catigurìa:Regnu Unitu]]
[[Catigurìa:Regnu Unitu]]

Virsioni currenti ô 14:45, 6 utt 2015

La ncurunazzioni di Riccardu I cori di Liuni.

Riccardu I di Ngriterra (8 di sittèmmiru, 11576 di aprili, 1199) era lu figghiu di Arricu II di Ngriterra e Alinora d'Aquitaina. Fu re di Ngriterra dû 1189 ô 1199. È canusciutu puru cû nomu di Riccardu Cori di Liuni. Vinni cunziddiratu un eroi ê soi tempi e, succissivamenti, è discritti accusì ntrâ tanti òpiri littirari.

Ntô 1190, si stabbiliu pi quarchi simana a Missina pi nu cuntinziusu cû re di Sicilia Tancredi. La soru di Riccardu, Giuvanna, ca avìa statu riggina cunsorti di Sicilia all'èbbica dû difuntu re Gugghiermu, era tinuta chiusa â Zisa, e Riccardu uttiniu la libbirazzioni e la doti comu veduva dû re. Ntô stissu piriudu participau â terza cruciata unni appi nu rolu di primu pianu.