"Ogghiu" : Diffirenzi ntrê virsioni

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
n catiguria
pl
Riga 1: Riga 1:
[[Image:Olive oil.jpg|thumb|L'ogghiu]]
[[Image:Olive oil.jpg|thumb|L'ogghiu]]


L' '''ogghiu''' è na sustanza lìquida e untuusa ca nun si sciogghi n acqua, cu carattirìstichi e prupitati vari a secunna dû tipu. Stu pruduttu agrìculu è uttinutu supratuttu dâ sprimitura di l'[[ulivi]] nti appòsiti officini chi si chiàmanu [[trappitu (stabbilimentu)|trappita]]. Cchiù ginirarmenti n'ogghiu pò èssiri uttinutu puru d'àutri prudutti comu li simenzi di [[girasuli]], o di [[calacavisi]]. L'ogghiu veni usatu comu cunnimentu pû manciari e servi a dari un bon sapuri a l'alimenti a cui si junci.
L' '''ogghiu''' (pl: ogghia) è na sustanza lìquida e untuusa ca nun si sciogghi n acqua, cu carattirìstichi e prupitati vari a secunna dû tipu. Stu pruduttu agrìculu è uttinutu supratuttu dâ sprimitura di l'[[ulivi]] nti appòsiti officini chi si chiàmanu [[trappitu (stabbilimentu)|trappita]]. Cchiù ginirarmenti n'ogghiu pò èssiri uttinutu puru d'àutri prudutti comu li simenzi di [[girasuli]], o di [[calacavisi]]. L'ogghiu veni usatu comu cunnimentu pû manciari e servi a dari un bon sapuri a l'alimenti a cui si junci.


[[Category:Cucina]]
[[Category:Cucina]]

Virsioni dû 05:36, 18 dic 2017

L'ogghiu

L' ogghiu (pl: ogghia) è na sustanza lìquida e untuusa ca nun si sciogghi n acqua, cu carattirìstichi e prupitati vari a secunna dû tipu. Stu pruduttu agrìculu è uttinutu supratuttu dâ sprimitura di l'ulivi nti appòsiti officini chi si chiàmanu trappita. Cchiù ginirarmenti n'ogghiu pò èssiri uttinutu puru d'àutri prudutti comu li simenzi di girasuli, o di calacavisi. L'ogghiu veni usatu comu cunnimentu pû manciari e servi a dari un bon sapuri a l'alimenti a cui si junci.