"Simulazzioni" : Diffirenzi ntrê virsioni

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
ZéroBot (discussioni | cuntribbuti)
n r2.7.1) (robot junciennu: no:Simulering
JackieBot (discussioni | cuntribbuti)
n r2.7.2) (robot junciennu: war:Simulasyon
Riga 118: Riga 118:
[[tr:Simülasyon]]
[[tr:Simülasyon]]
[[uk:Симуляція]]
[[uk:Симуляція]]
[[war:Simulasyon]]
[[zh:模擬]]
[[zh:模擬]]

Virsioni dû 10:38, 10 fri 2013

Simulaturi di volu militari
Simulazzioni tramiti analisi a li limenta finita di l'impattu di n'autumobbili contru a na bbarriera asimmetrica

Ppi simulazzioni si senti a diri nu mudellurialitati ca cunzenti di valutari e prividiri lu svulgimentu dinamicu di na seri di iventa ca cumpaiunu duoppa l'imposizziona di certi cundizziona di parti di l'analista o di l'utenti.
Nu simulaturi di volu, pa isempiu, cunzenti di privideri lu cumpurtamentu di l'aeriu tinennu contu di li so carattiristichi e prisintannu li a lu pilota collaudatori a sala cumandu comu chidda vera.
I simulazzioni sonu nu stigghiu spirimintali c'avissi a ssiri tinùtu in cunzidirazzioni picchini si basanu supra li pussibilitati di calculu ca su offerti di l'infurmatica.
A simulazzioni, difatti, nun je autru ca a trasposizzioni in tiermini loggicu-matimatici-prucidurali di nu "mudellu cuncittuali" dâ rialitati.
Stu mudellu cuncittuali po ssiri difinutu comu l'anziemi di li prucessa ca anu luocu nta lu sistema valutatu e lu cui inziemi pirmetti di cumprendiri i logichi di funzionamentu dô sistema stissu.

I simulazzioni ponu aviri macari nu carattiri di passatiempu: oggi pa isempiu isistunu nta lu mircatu diversa software di vidiuggioca di simulazzioni ca cunzentunu di simulari lu cumpurtamentu dî pirsuni, autumobbili, civiltati.

Taliati macàri