"Kongō Gumi" : Diffirenzi ntrê virsioni

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.
Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
n Pàggina nova: '''Kongō Gumi Co., Ltd.''' (株式会社金剛組; ''Kabushiki Gaisha Kongō Gumi'') è na azzienda giappunise chi pi cchiiù tempuo di qualunchi ditta dû munnu havi upiratu sen...
 
nNuddu riassuntu dû canciamentu
Riga 2: Riga 2:


[[Image:Kongo.jpg|thumb|right|Dipinnenti dâ ditta Kongō Gumi ô partiri dû [[sèculu XX]]]]
[[Image:Kongo.jpg|thumb|right|Dipinnenti dâ ditta Kongō Gumi ô partiri dû [[sèculu XX]]]]
Basata in [[Osaka]], la ditta [[edilizia|edile]] è posseduta da una famiglia e la sua origine risale all'anno [[578]], quando il principe Shotoku portò membri della famiglia Kongō da Baekje, in [[Corea]], in Giappone, per costruire il [[tempio]] [[Buddhismo|buddista]] di Shetennoji, che esiste ancora ai nostri giorni.
Basata n [[Osaka]], la ditta è pussiduta di una famigghia cu n'urìggini chi va darreri a l'annu [[578]], quannu lu prìncipi Shotoku purtau membri famigghia Kongō di Baekje, n [[Corea]], n Giappuni, pi custruiri lu [[tempiu]] [[Buddhismuo|buddhista]] di Shetennoji, c'asisti ancura oi.


La ditta trasìu n crisi ecunòmichi e fu liquidata ntô [[jinnaru]] dû [[2006]]. Li soi businissi foru acquistati dâ ''[[Takamatsu Corporation]]'' e cuntìnua funziunari sutta lu sò cuntrollu.
Nel corso dei secoli Kongō Gumi ha partecipato alla costruzione di molti edifici famosi, tra i quali il castello di Osaka, Hōryū-ji nella prefettura di Nara, e Shitennō-ji.

Un rotolo di 10 piedi del [[XVII secolo]] ripercorre le 40 generazioni fin dalla partenza della ditta. Come per molte famiglie giapponesi, i generi spesso si univano al clan ed acquisivano il nome di famiglia Kongō.
Così, nel corso degli anni, la discendenza è passata sia attraverso i figli sia attraverso le figlie.

La ditta è entrata in crisi ed è stata liquidata nel gennaio del [[2006]]. Le sue attività sono stata acquistate dalla [[Takamatsu Corporation]].

Prima della sua liquidazione, la ditta aveva 100 dipendenti e un giro di affari di 7,5 miliardi di yen (70 milioni di dollari - dati del 2005); era ancora specializzata nella costruzione di templi buddisti.

L'ultimo presidente è stato Masakazu Kongō, il quarantesimo Kongō a guidare la ditta. Kongō Gumi continua ad operare come una dipendenza controllata da Takamatsu (dato aggiornato a dicembre 2006).


[[Catigurìa:Giappuni]]
[[Catigurìa:Giappuni]]

Virsioni dû 12:29, 10 mar 2008

Kongō Gumi Co., Ltd. (株式会社金剛組; Kabushiki Gaisha Kongō Gumi) è na azzienda giappunise chi pi cchiiù tempuo di qualunchi ditta dû munnu havi upiratu senza pausa, arrisatannu àttiva p'armenu 1400 anni.

Dipinnenti dâ ditta Kongō Gumi ô partiri dû sèculu XX

Basata n Osaka, la ditta è pussiduta di una famigghia cu n'urìggini chi va darreri a l'annu 578, quannu lu prìncipi Shotoku purtau membri dâ famigghia Kongō di Baekje, n Corea, n Giappuni, pi custruiri lu tempiu buddhista di Shetennoji, c'asisti ancura oi.

La ditta trasìu n crisi ecunòmichi e fu liquidata ntô jinnaru2006. Li soi businissi foru acquistati dâ Takamatsu Corporation e cuntìnua funziunari sutta lu sò cuntrollu.