File:Tiers de sou de Gontran frappé à Chalon-sur-Saône.jpeg

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.

Tiers_de_sou_de_Gontran_frappé_à_Chalon-sur-Saône.jpeg(664 × 326 pixel, grannizza dû file: 60 KB, tipu MIME: image/jpeg)

Stu file veni di Wikimedia Commons e purrìa èssiri adupiratu di àutri pruggetti. Appressu veni ammustrata la discrizioni prisenti ntâ sò pàggina di discrizzioni.

Discrizzioni

Discrizzioni
Français : Tiers de sou de Gontran frappé à Chalon-sur-Saône (561-592). BNF, monnaies, médailles et antiques.

Avers : Buste diadémé, drapé et cuirassé à droite.

Revers : Victoire debout de face tenant une croix courte et une couronne.
Data 12 uttùviru 2010 (data di caricamento)
Fonti http://images.bnf.fr/jsp/index.jsp?destination=afficherListeCliches.jsp&origine=rechercherListeCliches.jsp&contexte=resultatRechercheSimple
Auturi Atelier de Chalon-sur-Saône

Licenza

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raffigura talianu

Cronoluggìa dû file

Fari clic supra un gruppu data/ura pi vìdiri lu file comu si prisintava ntô mumentu nnicatu.

Data/UraMiniaturaDiminsioniUtentiOggettu
currenti12:31, 12 utt 2010Miniatura di la virsioni dû 12:31, 12 utt 2010664 × 326 (60 KB)Romain0{{Information |Description={{fr|1=Tiers de sou de Gontran frappé à Chalon-sur-Saône (561-592). BNF, monnaies, médailles et antiques. Avers : Buste diadémé, drapé et cuirassé à droite. Revers : Victoire debout de face tenant une croix courte et un

Li pàggini siquenti richiàmanu sta mmàggini:

Utilizzu glubbali dû file

Puru li wiki appressu ùsanu stu file:

Metadati