File:Pope Boniface I Illustration.jpg

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.

Virsioni a àuta risuluzzioni(432 × 643 pixel, grannizza dû file: 213 KB, tipu MIME: image/jpeg)

Stu file veni di Wikimedia Commons e purrìa èssiri adupiratu di àutri pruggetti. Appressu veni ammustrata la discrizioni prisenti ntâ sò pàggina di discrizzioni.

Discrizzioni

Discrizzioni
English: This illustration is from The Lives and Times of the Popes by Chevalier Artaud de Montor, New York: The Catholic Publication Society of America, 1911. It was originally published in 1842.
Data
Fonti https://archive.org/details/livesofpopes01artauoft
Auturi Artaud de Montor (1772–1849)

Licenza

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.

Public domain
Public domain
Stu file è ntô duminiu pùbblicu ntê Stati Uniti. Chistu s'àpplica a l'òpiri statunitenzi ca lu copyright scadìu, ô spissu pirchì la sò prima pubblicazzioni avvinni prima dô 1º di jinnaru 1929. Talìa sta pàggina pi chiossai spiegazzioni.

United States
United States
Sta mmàggini putissi nun èssiri ntô duminiu pùbblicu fora dê Stati Uniti, n particulari ntê Paisi e nta l'àrii ntê quali nun veni applicata la règula dâ durata chiù brevi pi l'òpiri statunitenzi, comu n Canada, Cina (nun a Hong Kong, Macau o Taiwan), Girmania, Mèssicu e Svìzzira. Lu criaturi e l'annu di pubblicazzioni sunnu nfurmazzioni essinziali e hannu a èssiri furnuti. Talìa Wikipedia:Public domain e Wikipedia:Copyright pi chiossai dittagghi.

Didascalie

Aggiungi una brevissima spiegazione di ciò che questo file rappresenta

Elementi ritratti in questo file

raffigura talianu

Cronoluggìa dû file

Fari clic supra un gruppu data/ura pi vìdiri lu file comu si prisintava ntô mumentu nnicatu.

Data/UraMiniaturaDiminsioniUtentiOggettu
currenti14:12, 8 giu 2013Miniatura di la virsioni dû 14:12, 8 giu 2013432 × 643 (213 KB)Bede735cUser created page with UploadWizard

Li pàggini siquenti richiàmanu sta mmàggini:

Utilizzu glubbali dû file

Puru li wiki appressu ùsanu stu file:

Metadati