File:Doge Angelo Partecipazio.png

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.

Virsioni a àuta risuluzzioni(1 059 × 1 535 pixel, grannizza dû file: 915 KB, tipu MIME: image/png)

Stu file veni di Wikimedia Commons e purrìa èssiri adupiratu di àutri pruggetti. Appressu veni ammustrata la discrizioni prisenti ntâ sò pàggina di discrizzioni.

Discrizzioni

Coat of arms of Angelo Participazio. Doge of Venice.
Downloaded from http://www.cnicg.net/dogi/ copia archiviata at the Wayback Machine

Permission E-mail: "Egregio Signore, con riferimento alla Sua richiesta di pubblicazione degli stemmi dei Dogi di Venezia su Wikipedia, sono lieto di confermarLe che -a quanto ci consta- tali immagini non sono coperte da alcun diritto d'autore e, pertanto, sono liberamente riproducibili."
From XVII century book.
Uploaded by Horatius.

Licenza

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.

Cronoluggìa dû file

Fari clic supra un gruppu data/ura pi vìdiri lu file comu si prisintava ntô mumentu nnicatu.

Data/UraMiniaturaDiminsioniUtentiOggettu
currenti18:06, 21 giugn 2006Miniatura di la virsioni dû 18:06, 21 giugn 20061 059 × 1 535 (915 KB)Horatius== Summary == Coat of arms of Angelo Participazio. Doge of Venice. <br/> Downloaded from http://www.cnicg.net/dogi/ Permission E-mail: "Egregio Signore, con riferimento alla Sua richiesta di pubblicazione degli stemmi dei Dogi di Venezia su Wikipedia,

Li pàggini siquenti richiàmanu sta mmàggini:

Utilizzu glubbali dû file

Puru li wiki appressu ùsanu stu file:

Talìa l'utilizzu glubbali di stu file.