Terza Categoria

Dâ Wikipedia, la nciclupidìa lìbbira.

A Terza Catigurì iè u decimu e urtimu lividdu du campiunatu italianu di palluni. U campionatu di Terza Catigurì iè organizzatu dai Dilegazzioni Pruvinciali dai Cumitati Reggionali da F.I.G.C. e arricogli assai giruna n'tutta l'Italia c'un nummaru di squatri ca cancia assai di pustu a pustu, ma mai superiori a 18.

Arrapprisenta l'urtimo lividdu du calcio dilittantisticu italianu, e arriccogli i squatri ca vannu dai quartera dei città 'rranni ai frazzioni di picca cristiani, o a i cumpagnì di cumpara ca s'addivertinu a 'scrivisi in'na competizzioni ufficiali, 'nveci di fari i vari turnei amatoriali fatti da i cientri sportivi o antri enti cumu u C.S.I. I società ca annasscinu, 'n mancanza d'arcuni requisiti, vininu 'scritti a 'stu campiunatu.

I squatri ca ottininu a promozzioni passanu a u campiunatu di Sicunna Categurì. A formula cancia da reggioni a reggioni, ma urtimamenti, 'nsimi a i vincitrici de i giruna, promossi alla fini da staggioni rregulari furu 'ntrodotti i playoff ppi decretari l'antri promozzioni 'nna catigurì superiori.

A Terza Catigurì annassci nu 1959 c'a a nasscita di la LND. Cu u nuvo cursu a vecchia Sicunna Divisioni canciò nnomi in Terza Catigurì.


Sport
| Catigurìa:Sport | Sport di squatra | Sport nnividuali |